Hayat bi Mahsen


iş görüşmesinden geldim şimdi. öyle güzel allandırıyorlar pullandırıyorlar iş şöyle iş böyle sanki dünyanın en önemli meselesi sonrada mayış 500 tl. küfür etmek istemiyorum ama edeceğim hiç kusura bakmayın. ananızın amı tamam mı. oh rahatladım. ulan kurumsal yapılarsınız. yılda milyon dolarlar kar ediyorsunuz yetmiyor vergiydi oydu buydu devleti dolandırıyorsunuz sonra çalışan adama 500 lira veriyorsunuz. ananızın amı tekrar. hak mı hukuk mu bu. seviyeli paylaşımlar diyoruz seviye bırakmıyorsunuz adam da. ne olacak beni maddi olarak tatmin etsen. desen yol yemek ssk bin ikiyüz lira maaş artı 6 ayda bir çift maaş performansa görede prim. bak ben nasıl çalışıyorum şirket babamınmış gibi nasıl sarılıyorum işime. ama sen bana diyorsun ki 500 lira. üstelik yol paramı bile vermiyorsun. evet bir kez daha ananızın amı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder