Kurban bayramınız mübarek olsun mesajı


Ben sevmem kutlu olsun lafını sonuçta dini bayram bu, mübarek olur. cumhuriyet bayramının mübarek olduğunu gördün mü hiç. neyse bu bayramda da akşam haberlerinde danalar kaçıcak belediye kovalıycak, şişliycek odunla girecek, her yer kan olucak, çok pis yerlerde kurbanlıklar kesildi denecek, malını satamayan köyüne geri dönemeyen çiftçiye acınacak, nice koç yiğitlerimiz kendini kesicek acile koşucak rakamlar verilecek ama bayramlar güzeldir toplumsal bi olaydır sosyalliğimizi sağlar. adam etmeye yarar. ama el öpmeye dikkat tabi domuz gribi var gibi alternatif haberler de yapılacak kesin. ama en önemli faidesi fakir fukara sebepleniyo işte vatandaş olarak yıllık et tüketimi ortalamamızı biraz da olsun yükselten bi bayram olduğuçün hayırlı olsun diyelim. buzdolabının kapağını açınca kıyasıya et kokusu vuracak bi hafta boyunca kavurma yenecek. babayla sabah erken kalkılacak namaza gidilecek,vaaz esnasında camide bağdaş kurup uyuklanacak, mal pazarına gidilecek sonuçta Tanrılar kurban istiyor! diye de espiri yapıcaağdım ama yanlış anlaşılır. neyse ben severim bayramları ama bu bayramda evde olamıycam o yüzden mutsuzum. bi de babannemin elini öpmeyi özledim lan. bayramınız mübarek olsun, ben yokum bu bayram.

1 yorum: