genç yaşta eleştiri yönü gelişmiş çocuk



Belki ailesi tarafından çok iyi bakılan bir çocuktur bu.terbiye bakımından olsun,büyüklere saygı bakımından olsun,eve girerken selam verme bakımından olsun,cilt bakımından :( olsun baya iyi yetiştirilmiştir bu tip kişiler.

sonracıma bu tip arkadaşlarımızı 7.- 8. sınıf gibi, kısık seslerle duymaya başlarız."yaaa beeen x bölüm okuyacaağımm müzikle ne işim var! getirmeeecem flüt" bir diğeri "yaa ben z ile ilgileniyorum resim yapmacam" gibisinden o yaşlarda mantıklı gelen şeyler söylerler.onları o an milli eğitim bakanından daha akıllı,daha zeki falan filan olduğunu düşünürüz biz genç bireyler.çünkü o zamanlar simit ayranla besleniyoruz bundan da olabilir.

sonra lise de ağır ağır bu tipler gözümüze batar "ulan angut bi sen mi akıllısın bu dünyada,adamlar seni eliyolar işte müzikle resimle,hepsini yapabilen en iyi ortalamayı tutturuyor" diye düşünüyosun içinden ama bu adam hala "yaaaa benn reklamcı olucam reklamcılıklaann matematiğin ne alakası var yaa" filan demeye devam ediyor.arada biri çıkıyor "ben ezberci eğitime karşıyım o yüzden tarih dersini hiç sevmiyorum." diye zıplıyor.halbuki hoca bi tane tarih sormuyor sebep sonuç olayına bağlamış sınavı.

son olarak üniversite sıralarında bazı değişik derslerde , mesela osmanlıca dersi diyelim bu model dostlarımız yine fırlar"yaaa osmanlıca yıllar önce bitmiş hala biz neden hedheehehedheeh "

sus lan yeter ! tamam anladım eleştirelsin,banka sırasında önüne biri geçince "beyfendi" diye uyarıyosun,dünyayı masonların yönettiğini de biliyorsun.ama hayatımda ben senin kabilenden birilerini istemiyorum artıkk uuuleaannn


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder