yabancı dizilere neden sahip çıkıyoruz ki ?




bu konuda blogdaki arkadaşlarımla aynı fikirde olmaya bilirim. ben bu yabancı dizilerin türkiyeye uyarlanmasına karşı değilim. elin amerikalısı da yapıyor bunu. sıkıntı olmuyor ama biz bu olaya çok kızıyoruz internetlerden. şu üstteki foto "umutsuz ev kadınları" olayından alındı. kanal d yayınlayacakmış. ben açıkcası sevdiğim yabancı dizileri bizimkilerin de çekmesini isterim.


its always sunny in phil mesela çekilse nasıl olur çok merak ediyorum. charlie'yi kim oynar ? durul bazan olur. sweet dee demet evgar olur.. mac hmmm bulamadım ona birisini lan genç oyuncu bilmiyorum hiç türkiyeden. düşündüğüm adamların alayı yaşlandı (şoray uzun, hakan tanfer) . heh mac erdem yener olur aslında tam gider. dennis oynayacak biri yok lan. onun kadar kendini beğenmiş tribine girebilecek bir oyuncu var mı bilemiyorum. şu kavak yellerindeki sarı saçlı eleman olabilir belki . frank'i baya oynayacak adam var levent kırca olabilir ama o oynarsa kesin kendine özgü eleştirel mizahını yapar.. o yüzden ali erkazan olsun bence. dizide kimse şiveli konuşmayacak ve karakterler galatasaraylı olacak. tabi diziyi gani müjde falan yazarsa sıçarız :( bu arada dizi yapılacak kadar emin yazdım lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder