durum hikayesi

işten çıktım, kerem'in gelmesine 1 saat falan vardı. taksim meydanına çıktım önce ganyan bayinde bi yorgunluk çayı içtim. ardından metronun arkasındaki direğin dibine oturdum. gökyüzüne bakarak yaklaşık yarım saat barış mançonun sözüm meclisten dışarı şarkısını dinledim. yolda bir tane kız gördüm kızıl saçlı bandanalı süper bi tişört vardı üzerinde önümde durdu sigarasını yaktı saçlarını salınıp gitti. dikkatim bi tek o zaman dağıldı. ama o oturduğum zaman çok huzurluydum lan. rüzgarda esiyodu böyle. baya baya aylardır yaşadığım en huzurlu dakikalardı. terapi gibi. kerem gelince oturttuğum yere oturttum. kulağına verdim şarkıyı. gökyüzündeki ayı işaret ederek oraya bak dedim, bir de sigara yakıp verdim. oturdu, sigaradan bi nefes çekti, öksürmeye başladı, sanırım bendeki etkiyi yaratmadı onda, baktık olmadı kalktık burger king te kampanyalı menü yedik. bizim en şiirsel romansal hikayemiz bu kadar oluyo sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder