gece hayatı çok fırtınalı



Sigaramdan bir fırt çektim ve suratımı ekşiterek cool olmaya çalışıyordum ki duman içimde kaldı ve bir anda öksürük krizine girdim. 12 liraya aldığım biradan içerek boğazımı biraz yumuşatsam da biranın azalmasıyla zaman/miktar olarak oranladığım birim düştüğü için ilerleyen dakikalarda birasız geçireceğim dakikalar çoğalmıştı. bir şeylerin ters gideceğini anlamıştım ama önümden geçen bir çift meme kafamdaki bütün soru işaretlerini kaldırdı. arkadaşlarım ismet ve samet'ten uzak durmaya çalışıyordum. çünkü benim beyaz gömleğim ışıkta mor gibi oluyor ve beni onlardan ayırıyordu ayrıca samet'in üzerindeki mor beyaz çizgili tişörte rağmen sikine dikkat çekerek kızlara göz kırpması, ismet'inde 15 senedir dans ediyorum özgüveniyle ara ara pistin ortasında biçimsiz haraketler yaptıktan sonra yanıma gelip OOLLUMMM ORTAM ÇOK İYİ BU GECE KESİN MALA VURURUZ diyerek bağırması, beni çocukluk arkadaşlarımdan biraz uzak tutmaya itiyordu. köşede müziğin ritmine uyarak, kafa sallayarak etraftaki kızları kesmek tam da bana yakışıyordu. saatlerin geçmesiyle ortam baya ısınmıştı. iki tane dudaktan dudağa öpüşen kız gördüğüme dair size yemin edebilirim. yanıma yılan gibi dans ede ede bir kız yaklaştı ve sigaran var mı bebeğim dedi ben de hemen bir dal lark uzattım ve sigarasını yaktım. gülümsedi ve yerler seni bu gece benden söylemesi hahahaha diyerek yanımdan uzaklaştı. kıza gülümsemekten başka bir şey yapamamıştım fakat söylediği şeyler aklımı başından almıştı. kız resmen bu gece seks yaparsın demeye getirdi ya. bu güvenle biraz dans ederek kızlara yanaşayım dedim. 4 kızlı bir grubu gözüme kestirdim. çılgınca dans ediyorlardı aralarına daldım fakat ben yokmuşum gibi devam ettiler. başka 3lü bir grup buldum göz teması kurmaya kaltım, gülüşmeler oldu falan hemen uzaklaştım. tek kız buldum yanına gittim soğuk cevaplar vererek yanından uzaklaştırdı. nerden baksan mekandaki 50 kadının hepsine bir şekilde yanaştım ama hiç birinden bir şey çıkmadı. üstüste bu kadar travma fazla gelmişti. bara yanaştım kağıt 10 tl ve bozuk 2 tl'yi uzatıp bir bira daha alıyordum ki güvenlik görevlilerinin sameti dövdüğünü farkettim. koşa koşa çocukların yanına gittim. gitmemle onlarla beraber beni dışarı atmaları bir oldu. samete ne olduğunu sordum, baya bir hırpalanmış cevap vermedi sadece homurdanmalı küfürler çıkıyordu ağzından. ismetse samet'e baya bir kızmış, isyanlardaydı 'etraf karı karı kaynıyor senin yaptığın harakete bak ne diye açıyosun sikini barın ortasında tamam kadın dayamış sana da niye çıkartıyosun lan niyeeee amına kodumun salağaaaa' diye bağırıyordu. bense 50 kız, 3 erkeğin olduğu bir ortamda bile kız düşüremediğimize üzülmekten çok parasını verip içemediğim bira yüzünden yanan 12 liraya üzülüyordum.

Ben kim miyim ? ne farkeder ki ali, yücel ya da uğur. türkiyedeki genç erkek nüfusun %80'i benim.

7 yorum:

  1. bence orası lezbiyen bardı. sıkmayın canınızı.........................................

    YanıtlaSil
  2. gelen tepkiler üzerine,
    bazı yarak kafalılar bu yazıyı 3. şahsın dilinden kurgulağımı anlayamıyor sanırım. anlayamıyorsan ya da bu yazıya gülmüyorsan burda işin yok güzel kardeşim. he benim bu amk 50 tane karı 3 tane erkek var kimseyi kaldıramadım geliyorum burda anlatıyorum. sizin kafanıza sokayım.

    YanıtlaSil
  3. ya bırak amına koyim. bilmesek çatır çatır sevişiyor sanacaz seni.

    YanıtlaSil
  4. dayak mayak yemiş ama dayamışta bu eküriden en karlı o çıkmış

    YanıtlaSil
  5. cümleye ya ile başlayan adsız kimsin lan çık ortaya

    YanıtlaSil
  6. bazen anonim sandıkların hep en yakınlarındaki insanlardır yiğit!!!

    YanıtlaSil