Tez bitti




tez bitti lan

demin sonucu da yazdım. sonucun sonucu kaldı sadece. 64 sayfa oldu. yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum ve bitti ama tez bitmedi uzun sürdü mehehe diye kelime oyunu yapmıycam. aslında tam bitmedi işte ama 1-2 sayfa daha yazıp son düzenlemeyi yaparsam baskıya hazır hale gelmş olur.
içine sindi mi dersen yoo hiç içime sinmedi öylesine hazırlayıp alıntı malıntı biraz da çalıntı dolu yaptık işte. eğer tam sitediğim gibi bişey yapsaydım sana da monte ederdim bi kopyasını ama yapmıycam o kadar yüzsüz biri değilim.
ben hiç böyle hayal etmemiştim üniversiteyi, okulu, eğitimi. aslına bakarsan ilkokul aklıma geldi. okula ilk başladığım gün sonra liseye ilk başladığım gün sonra üniversiteye ilk başladığım gün. ben hep yeni bişey bulucam yeni bi dünya yaratıcam filan sanıyodum. bi kere ilkokuldan bi arkadaşı görmüştüm merkez camiinin avlusunda gülerek şey demişti "naber efkan yaa? görüşemiyoruz. lan var ya geçen ilkokul günlüğümü karıştırıyodum sana da vermiştim yaz diye hatırladın mı. bilim adamı olucam yazmışsın oldun mu lan harbi?"
yaa oldum oldum. neler oldum neler bi bilsen. neyse yeni bilimsel dünya görüşü ortaya atamamış olmam henüz atamıycam anlamına gelmez tabi ama 25 senedir kendimleyim eh az çok biliyorum neyin nolduğunu o yüzden pek umutlanmıyorum artık.
en güzeli dünyayı çözdüm sandım bi ara. aslında gerçekten çözmüştüm lan. en azından işleyiş prensibini çözmüş idim. tam bulduk derken bu sefer fena patladı. enerjim çekil bu ara o yüzden böyleyim. nası olayım nası düşüneyim pek bi fikrim yok umarsadığım da yok. kendimi düşünmüyorum artık hala yatmadan evvel kalktıktan hemen sonra aklıma saçma sapan şeyler geliyo ama artık pekte düşünümüyorum. orjinal formuma geri dönemem artık biliyorum ama yaz bi gelsin hele bu ara çok iş var kafamda.
hayatımda yeni dönem başlıycak gibi hissediyorum pekte hazırlıklı sayılmam sonum babam gibi olucak ve ben babam olmak istemiyorum
arka planda keny arkana
saçma sapan işler peşindeyiz ama
hayde hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder