GÖTÜNE KOYYIM PLATİNİ

amına kodugum cocukları vermedi şampiyonayı bize. hayal ettim cevahirde dolaşan polonyolı çifti, minubus bekleyen isveçlileri, şenlik yapcaktık ama noldu platini yavşaaa gülümsedi bi çevirdi kağıdı FRANCE o an kan beynime sıçradı işte.bu kaçıncı reddeşiniz be yaraklar ? naapalım istiyorsunuz ? göt mü verelim ? verin amına kodugum şampiyonasını işte adamlar 3 defa yapmış, 900 milyon yuro ayırmışız. napalım 10 tirilyon dolar mı ayrılalım her stad için yeni şehir mi kuralım orospunun evlatları ?
herşeyi geçtim bazı orospu cocukları avratlarını siktiğim götverenleri de şey diyo '' türkiyenin en iyi stadı saracoglu yoktu iyi oldu vermedikleri '' be amına kodugum yavşakları, be ruhsuz ibneler, be amın düdükleri sizin haysiyetinizi sikeyim.
planiti yavşağına ne demeli ? sarkozi geliyo onu oy vercek insanlarla tanışıtıyo bizim cumhurbaşkanı eşşek başı dimi ? fransız götver kıçlarını yıkamayan pislik ibneler adamı ırkçıda yaparsınız faşistte piçler sizi.
tepki olarak dünya santranc şampiyonasından olimpiyatlara ne yarak varsa hepisne aday olalım böyle bunlar laftan anlamaz başka türlü SİKİŞMİŞLER

1 yorum:

  1. şimdi avrupa kupası diye istemiyodum dunya kupası istiyorum ben aslında bitek bizim ulke duzenlesin ama başka ulkeyle ortak olmasın dunya kupası cok ozel geliyo bana resmen adamlar canını dişine takıp oynarken her sene dunya kupası yaklasırken birden aman sakatlanmıyım diye maçlara cıkmıyolar nasıl ozel olmaz lan bu turnuva zaten dunyanın en iyileri diyosun agzını acıp izliyosun cogunu adamlar gotunu yırtıyo orda oynamak için avrupa kupası tırt geliyo şimdi ona bakınca heleki tam dunya kupası arefesinde ama tabi gun geçtikçe kanım ısındı duzenleyelim lan ne guzel olur dedim hayatımda ender anlarda uefanın sitesine girerim resmen girip takip ediyodum kim ne sunmuş filan diye telefonda euro 2016 sayfası kayıtlıydı gun geçtikçe umudum arttı yorumları okudukca gotum bile kalktı italya ne be bizim yanımızda bununlamı basvuruyolar fransa yı da siker atarız diyodum içimden amaaa gel gorki gerek lobi calısmaları benim dusuncem ki bizi hala avrupaya ait gormemeleri futbolda bile imtiyazlı ortaklık veriyolar amk. yine siktiler bizi gotumuzn kalktıgıyla kaldık umudumuz içimizde patladı gene ama bu hırsla 2018 için basvururuz biz hatta son oylamaya kadar gideriz sonra yine içimizde patlar...bu boyle gider 30 lu yıllarda honduras filan basvurursa artık o zaman alırız bi organizasyon bu gidişle...

    YanıtlaSil