tarkan hakkında


yeni single çıkardı tarkan. "sevdanın son vuruşu" diye. klasik tarkan şarkısı. ilk dinlediğinde "tarkan yapa yapa bunu mu yapmış lan" diyosun. sonra ağır ağır kulağa bağlanıyo şarkı..ben mesela bugün yolda ful bu şarkıyı söylediim "çiçeeek böcekk sanmışsııııın dırı dırırıı" diye..şarkıyı paylaşmıcam burda youtube da , fizy de vardır bakın ordan. sevdim ben.

ben tarkan hakkında azcık bişey yazmak istedim . bu adam da garip birşey var. böle hep kameralar karşısında gülümsemesi , hep iyi olması falan çok değişik. sanki bu adam hiç mutlu değilmiş gibi geliyor bana. hatta dünyanın en mutsuz adamlarından biri olduğunu düşünüyorum. bunu milli takıma şarkı yaptığında düşünmeye başlamıştım. bi kafileyle beraber dünya kupasına gitmişti ve çok gönülsüz bir şekilde gollere sevinmişti. sanki aklı başka bi yerdeydi hep . yani tv ye çıkınca da öle. aklı hep başka bi yerde gibi hareket ediyor. hep bi yere yetişmeye çalışıyor. ben tarkanı hiç sabit görmedim mesela hep bi yerlere yetişiyor . genelde bu new york uçağı oluyor yetişmeye çalıştığı şey. tarkan mutsuz lan.. demekki parayla saadet olmuyomuş.

2 yorum:

  1. anlattığın çok doğru. misal koyduğun fotoğrafta öle. gülen insan içten gülünce gözlerinden belli oluyo. bu adamın gözleri hep mutsuz hep böle hasiktir ifadesi. bu fotoya dikkatlice bak. gülüyo ama gözleri "hepinizin amına koyim" der gibi

    YanıtlaSil