şiirim ve ben

bloga yazı yazmayalı yıllar oldu sanki.. kerem bu saatlerin tam edebiyat saatleri olduğunu söyledi bende bir şiir patlatayım istedim

kırık kalbim ve sen yabancı

uykusuz bir geceden kapitalist düzene gider iken
gördüm seni metroda güneş gibi parlarken
kafamdaki deli sorular uçtu gitti birden
başladım seni ve evveliyatını düşünmeye hemen

kim bilir kimlere ellettirdin memelerini
benden önce ne cengaverler kesti gözlerini
ama mühim değil bırak tutayım bir kere ellerini
o değilde nasıl koruyorsun pürüssüz cildini

sabah sabah giriverdin pat diye kalbime
tam yanına gelecektim sevdiceğim ol diye
birden çantandan çıkardın bir paket l&m
o an bitti işte hayatımın en kısa aşkı....

ulan güzel kız sende mi yalansın ?
sende mi yemek diye barbunya yaparsın ?
muhtemelen bir ingiliz ya da almansın
ama yine de sen tam istediğim kızsın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder