bir nevi "yaşamdan dakikalar"

Askerdeki adam bizden daha çok yazı yazıyor. Bunu görünce kendimden utandım ve biraz yazmaya karar verdim. Keşke vermese miymişim bunu ilerki satırlarda göreceğiz :) Zorlama bir yazı olmasını istemiyorum ama şuan cümlelere büyük harflerle başlamamdan zorlama bir yazının geleceğini anlayabiliriz. bu durumdan kurtulmak için hemen küçük harfleri kullanmaya başlıyorum.

bahar aylarına girdik şuan. benim okulumun bitmesine de bir buçuk ay falan var. umarım mezun olacağım. okul bittiği gibi iş bulmam gerekiyor. ne iş olsa yaparım modundayım aslında ama hizmet sektöründen bıktım açıkcası, masalarda insanların oturup bilgisayarlarında iş kovaladıkları bir mekanda çalışmak benim adıma hayırlı olacak. planlar düzgün giderse sonra aralıkta askerim zaten. dönüncede EVLENCEM!

geçen arkadaşlarımızla konuşuyorduk galatasaray'ın halini. bir grup "küme düşse iyi olur" dedi. "faydasızlar dediğimiz taraftarlar kopup gider o zaman" gibisinden laflar edildi. aslında doğru. bu garip garip futbolcu yuhalamalar, ayhan'ı ıslıklamalar falan bana çok saçma geliyor. ayhan'la ne alakası var bu kötü oyunun onu anlamıyorum ben. neyse küme düşmeyelim ama tabi. kartalspor-galatasaray maçını bu bünye kaldırmaz.

kalın çerçeveli gözlük modasıyla ilgili konuşmayacağım. sıkıntı değil herkes takabilir.

İBB bozbaykuşlar olayı var evet. "renk getirdiler" falan değil benim için olay. bu taraftarlık müessesesi bilirsiniz babadan oğula falan geçiyor. acaba bu ufak çekirdek ekipden ileri ki dönemlere doğru çoğalmalar mı olacak. "babamın mirasısın bana İBB" gibisinden

Son olarak


dinleyelim efendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder