argolu yazı


ALLAH ALLAAAHH!!!!! ALLLAAAHHH ALLLAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

oğlum gitsenize yanımdan lan. trende tek oturucam amk ben. yan koltuğu dik konuma getirip yastık görevi yapıcam uyuyacağım. hayır vagonun yarısı boş neden orda oturmuyosun oğlum ? bana mı hastasınız amk ? ne yani git orda otur. "ters oturamıyorum midem bulanıyor" bende kafama sokayım neden düz tarafa oturuyorum. aslında bir dönem bilerek ters tarafa oturuyordum ama o zaman da kaçamıyordum insandan. yani hayır olay sosyallikten değil. dışarda 20 derece ısı var , adam bide vagonun kaloriferini açıyor. ayakkabım eridi amk! eridi o kaloriferden!!! camı açıcam açtırmıyolar "üşüyorum" .. ulan bu trene 5 sene mi verdim ben ya . rahat bırakın amk. locam olması lazım benim bu trende.

bak diyorum ya boş koltuklar var. ama yanıma geliyosun dostum ya !! kucağında kızın var bir de . çiçek toplamışsınız . gerçekten tvde görsem duygusal bir görüntü diyebilirim buna. dokunaklı falan. hatta filmi ben yapsam kızı hastalıklı falan yaparım izleyenlerin kalbinden vururum..çiçeekk toplar ama öleceğini bilmeezz gibisinden. neyse konuyu toparlayım. e bunlar geldi yanıma oturdu çiçek burnuma giriyor. ben uyumak istiyorum trende ya . siz geldiğiniz için kalorifere yapışığım. içersi cehennem gibi sıcak ve burnumda sarı sarı çiçekler var . neden böle bunlar . 1 aydır yanıma kız oturmadı trende lan. büyü yapıldı bana bunu çözücem .

ilerde zengin biri olursam tcdd yi satın alıcam . benim olucak. artık hiçbirşeyin özelleşmesine karşı değilim amk. bu da böle biline .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder