rezidanslar

malumunuz memlekete döndüğümden beri arkadaşlarla eşle dostla bol bol vakit geçiriyorum. toplu taşıma ile baya yol yapıyorum. bu yolları yaparken etrafta yükselen yeni yaşam merkezlerini görüyorum. olm o kadar çok yapıyolar ki.. kim oturacak buralarda bilemedim ben ? hani uygun bir fiyat olsa ben otururum. garajı var, içerde mağazası var gayet güzel bence. ama pahalıda  baya.. anlamadım ben tam. yoksa gerçekten güzel lan. şimdi araba alcam yeni kapının önüne çekmeye korkuyorum. çiziyorlar amk piçler. sonra ortamı güzel oluyor site hayatının. ben özendim hep sitede yaşayanlara . çocuklar basketbol oynuyor. kızlı erkekli rahat ortamlar oluyor. çocuğum öyle ortamda yetişsin benim gibi yabani olmasın..insan ilişkileri zayıf olmasın çocuğun..

neyse final olarak rezidanslar çocuklarımızın insan ilişkilerini geliştirir, arabanızı korur. güzel yerlerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder