iç dünyam





iç dünyamı özetleyen bir şarkıdır bu .. sipsi ve bendir ile dinleyiniz..

ilkokulda öğretirlerdi bu türküyü. nedense süt içilen yeri beyaz bir mutfak olarak hayal ederdim ben. "süt içtim dilim yandı amanın amanın bahçemde gülüm yandı" bu bölüm bazı yerlerde "bahçemde gülüm soldu" olarak geçer.. bunu biz okulda tartışmıştık baya hocayla falan. 2. sınıftayız işte o zaman daha nasıl tartışıyorsak hoca ne derse "hee" diyoruz.. yok efendim güle süt dökülünce yanmazmış falanmış filanmış. anasını satayım ders zili çaldı hala biz sütü çiçeği konuşuyoruz.anonim eser işte yazmış bitmiş daha ne tartışıyoruz ki bu konuyu ? beden derslerinde de matematik yaptırırdı zaten hoca . matematiğe o zamandan beri gıcığım..

bahçemde gülüm soldu kız sana hayranım (gülüm yandı ak yandı yandı yandıı ne soldusu)


not : uzun zamandır yazamıyorum. yakında daha sağlam geleceğim. dolap yiğitle derbi günümüzü anlatıcam falan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder