Kadın Doğası v3


"Kadın diye bir şey yoktur. Kadın erkeğin sinthome'udur."

jacques lacan


elbetteki buradaki yokluk, nesnel anlamda bir yokluk değildir. ve elbetteki bu erkek var kadın yok demek de değildir. teoriyi daha da ileri götürenlerden aldığımız bilgiye göre zaten birbirini yokediyo hepsi. yani cins diye bir şey de yoktur. aslında zıtlıktan doğan mükemmel uyumdan ziyade biz erkek olmaya çalışıyoruz, onlar da kadın olmaya çalışıyolar. her neyse ben bu aldanmayı seviyorum. şikayetçi olmuyo muyum elbette oluyorum.
bağırıp çağırmıyo muyum elbette bağırıp çağırıyorum. ama ortada anlaşılacak bi şey olduğunu düşünmüyorum. net bi cevabın olduğunu hiç düşünmüyorum. yani kadın erkeği, erkek kadını çözmeye çalışır, çalışsın elbet ama çözmesin bence. sevgililer genelde bundan ayrılıyo sanki. içerik olarak bilmiyorum ama en nihayetinde her şeyi öğrenince sıkıcı oluyo herhalde. dediğim gibi ben ilgilenmek istemiyorum kadınları çözmek istemem bu konuda net bi cevap yok elbette. bi yolu varsa da kayıp otoban misali mobeius şeridi var hakkaten. en sonunda olay dönüp dolaşıp kendine varıyo. en son ben napıyorum nası düşünüyorum diye yollara düşüp nihayete erdiğim akademik teori sinthomeunla özdeşleş diyo. yani "teoriyi boşver karıya odaklan!" deyince aha budur işte dedim. ben de tam olarak böyle düşünüyorum.

dediğim gibi kadın kurumunun şikayetçi olduğum bütün o kötü huylarından arınmasını istemem.
evet çok rahatsız edici gelen bir kısımdan arınabilir. ama bu o şikayetçi olduğum sorunlar en nihayetinde suni şeyler. yani asıl mesele o şekilde iktidar kurma yahut laf dinletme bağlamında daha tatmin edici benim için. içerik gene bi yerden sonra manasız bence.
ama tam anlamıyla arınsalar o zaman ya erkek gibi ya da cinsiyetsiz dururlar herhalde o daha daha daha da beter bişey bence.

memeleri filan var ya süper bence.

her şeye rağmen

bütün hepsine rağmen aldanmayı kabul ediyorum.

kıvrımları da çok güzel.

etleri yumuşacık.

madem doğa doğa diyoruz, doğa benim onu öyle görmemi istiyosa biraz medeniyet gördük diye burun kıvırmamak lazım. her şeyi boşverdik üremem lazım, soyumu devam ettirmem lazım. bunu beynim, kalbim, şeyim her ne haltsa, bilmiyorum, hangisinin gücüyle olduğuyla ilgilenmiyorum, sen nereyi uygun görüyosan öyle düşün bence aldanmaya değer.
aksi çok daha gerçek olabilir ama gerçek, sıkıcı ve muammadır genelde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder